Tuesday, May 19, 2009

I wanted to start a new life, dude!

Ezzat Shafiq oh Ezzat Shafiq. Ape laa nk jadi ngan kau nie. HAHA. Tu aku laa en. Tapi aku bebetul nk start new life. Tak tau apehal. HAHA. Aku da bosan ngan lifestyle skang laa en. tapi, grr.klua lepak KL cam org gile tatau pegi ane balik malam kne bebel. HAHA. ari2 gak laa camtu. tapi da bosan duk uma, kua j laa en. wee. patu pasal blaja ak nie yg terumbang ambing di sandiwara ini. HAHA. ap ak nie. ilek cool. betul weh. Start sem 3 nanti, ak nk jage attendance class aku. tak macam sem 2. cam sial doe. HAHA. bukan maen bnyk lagi aku ponteng. Kalau ley dalam jadual tu boley liquid da aa klas kol 8 pagi. HAHA. selalu sgt aku taa pegi. sampai aku masuk klas ak kne bahan. 'woo, ejat datang klas doe. gile aa. nie ejat laen nie.' HAHA. satu klas bahan ak. sial tol. tape2. ak akan buktikan sem 3 ak dpt dekan. harap nye laa. kan kan. patu kumpul CGPA yg terbaik, apply scholar then klu ade rezeki, ak nk sambung blaja kat SCOTLAND. weh scotland weh scotland. HAHA. balik sini bawak awek scotland. HAHA. tu laa impian ak skang nie. di samping membahagiakan keluarga. ak ingin cemerlang dan saksama dalam pelajaran ak weh.

No comments:

Post a Comment